INAZUMA ELEVEN: Victory Road
▶ Förhandsbokningsbonus Kickstarta träningen av dina karaktärer med paketet "Avancerat boosterpaket"! ■ Paketet innehåller: - Segerarmbandet (utrustning som ökar erfarenheten du får) - Full uppsättning träningsbönor (föremål för karaktärsträning) - Den dunkle kejsarens matchställ * Denna bonus är endast tillgänglig för de som köper spelet innan 14:59 den 13 november, 2025 (GMT). O glödande moln, låt INAZUMAS blixtar klyva himlen! Det senaste spelet i den hyperdimensionella fotbolls-RPG-serien "Inazuma Eleven" är äntligen här! Ett helt nytt äventyr med en ny huvudkaraktär, över 5 400 spelare att rekrytera och träna, samt ett intensivt tävlingsläge – här finns ingen brist på spännande aktiviteter! ■ Berättelseläge En ny berättelse som utspelar sig 25 år efter det första Inazuma Eleven! I jakten på en värld utan fotboll börjar huvudkaraktären Destin Billows på South Cirrus Högstadium. Samtidigt, på det prestigefyllda Raimon Högstadium – det dominerande laget i de nationella mästerskapen – växer ett "fotbollsmonster" fram: Harper Evans. Deras möte blir startskottet för en ny berättelse... ■ Kronikläge Över 5 400 spelare från tidigare spel i serien står redo att ansluta sig till ditt lag! Återupplev klassiska Inazuma Eleven-matcher tillsammans med Victorio, pojken från framtiden. Utmana en mängd lag, rekrytera och träna spelare och bygg ditt ultimata drömlag! ■ Samhörighetsstationen Skapa din egen "Samhörighetsby" genom att placera nostalgiska föremål från Inazuma Eleven. Anpassa din avatar, bjud in vänner för att socialisera och spela matcher tillsammans! Din egen avatar kan även användas i matcher! ■ Den ultimata anime-upplevelsen – skapad av MAPPA! Spelets anime-sekvenser är producerade i samarbete med animationsstudion MAPPA! Med de längsta mellansekvenserna i seriens historia når berättelsens intensitet nya höjder.