Crime Boss: Rockay City
Rockay City kör fortfarande i full fart – med nytt innehåll som kommer under 2025! Nya äventyr på gång, kompis. Välj bland en mängd kupper och rån och nå toppen i undre världen! Och bara då kan du bli Crime Boss i Rockay City! Spela tillsammans med kompisarna. Ta med kompisarna i fyrmanna-coop och gör flerspelarstötar för att ta hem ordentligt med stålar. Välj svårighet, skapa din boss, välj vapen och utför uppdrag ensam, med robotar eller med kompisarna. Utför enmansuppdrag eller genomför minikampanjer i Urban Legends-läge eller slumpa uppdrag med Shuffle-läget. Lägg till lite variation och slåss mot horder av fiender i Rockay Rumble-läge. Skapa en egen hög med kontanter, anlita nya figurer, köp nya vapen eller uppgradera prylar som ökar chansen för dig att lägga beslag på hela bytet. Spela med kompisarna på alla plattformar som stöds i flerspelarläge för olika plattformar och maxa chanserna att lyckas tillsammans med kompisarna. Få belöningar utöver stålarna. Tjäna XP i ett universalutvecklingssystem för både enspelarläge och flerspelarlägen! Varje nivå upp låser upp nya vapen, kupper, utrustning och skins. Förbered dig för vinst med anpassad utrustning och medhjälpare. Håll koll på dubbla XP-event så du kan klättra uppåt ännu snabbare. Använd Solo i enspelarkampanj! Erfarna spelare kan ta kontroll över Travis Baker och ta allt i Rockay City i en brutal enspelarkampanj. Samla och led ditt eget banditgäng för att ta över efter dagens gängledare i staden. Tjäna stålar på att utföra uppdrag, lyft kupperna till högre nivåer och lås permanent upp när du dör för att få hjälp att komma närmare det slutliga målet i nästa runda. Det finns dussintals uppdrag att välja i kampanjen, alla slumpas i början av rundan och du kan ta för dig genom småstölder eller jättestötar på en nivå utan dess like.