Youtubers Life 2
Din väg till berömmelse börjar nu! Utforska NewTube City för att upptäcka nya trender och skapa nya relationer med olika karaktärer för att ta din kanal till nya höjder varje dag! Upptäck vad som är trendigt Varje trend är en berättelse att upptäcka i NewTube City! Utforska vad som är hett över hela 3 olika kvarter bland speciella utmaningar, säsongsbetonade event, kända karaktärer och mycket mer! Identifiera de bästa trenderna för din kanal, ta reda på varför de är så populära och skapa nytt innehåll för att fortsätta att öka din fanskara och utöka dina möjligheter! Få ditt nätverk att växa Vänner, rivaler eller till och med älskare! Starta nya relationer med över 30 talangfulla karaktärer som kan skapa framgång för dig. När du blir vän med dem kommer de att öppna sig för dig, be dig om hjälp med sina personliga problem eller berätta sina hemligheter. Ditt nätverk är ditt nettovärde! Ta del av exklusiva priser Samla exklusiva belöningar för att återuppleva dina äventyr och bevisa ditt rykte. Utöka din kreativitet genom att ta tag i exklusiva anpassningsobjekt och låsa upp nya styrkor som förstärker din personlighet. Levla upp ditt kändisskap och kom närmare berömmelse! Publicera trendigt innehåll Påbörja din väg till framgång! Bemästra det innehåll du gillar att lägga upp: Spel, första intryck, intervjuer, streamings, uppackningar och mycket mer! Publicera det du lever och det du upptäcker för att tjäna massor av pengar och utveckla din expertis på det sätt du vill för att bli unik.