Disc Room
Är du redo att klyvas på mitten? Det är år 2089 och en enorm skiva har dykt upp i Jupiters omloppsbana. Dra på dig en modig rymdforskares för stora dräkt och utforska detta galna intergalaktiska slakthus. Och glöm inte: det som dödar dig gör dig starkare. Disc Room är ett samarbete mellan Kitty Calis, Jan Willem Nijman, Terri Vellmann och Doseone.