Poker Club
Välkommen till Poker Club. Lev livet som ett pokerproffs i den mest engagerande pokersimuleringen du någonsin sett, med Ultra HD 4K-grafik och makalös raytracing. Gå med i gemenskapen online där spelare kämpar sig upp mot toppen, håll koll på dina framsteg inom fler än 10 Texas hold’em-turneringslägen. Vare sig du är ett härdat pokerproffs eller helt ny vid bordet finslipa din spelstil till perfektion för att vinna stort. Många sätt att spela på Höj dina insatser med över 10 Texas hold’em-turneringslägen, freezeouts, shootouts, super-turbos, bounties för att nämna några. Spela online med den stora gemenskapen eller skräddarsy egna matcher och spela efter dina regler. Vinn tillsammans Gå med i en klubb, spela med vänner och spelare från hela världen som ett lag och vinn stora belöningar, lås upp gemensamma mål och öka klubbens nivå. Bli ett PCC Poker Tour-proffs Avancera från matcher i de bakre lokalerna till stora huvudevenemang med stora pengar, medan du klättrar i rang i PCC Poker Tour. Skräddarsy ditt proffs och spela dig upp till toppen. Håll dig uppdaterad Slå vad i dagliga turneringar online och delta i exklusiva schemalagda evenemang för att låsa upp de senaste prylarna. Så nära verkligheten du kan komma Från de bakre lokalerna i Ralphs Pizzeria till Intensity Arena som kommer få dig att tappa hakan, satsa pengar i otroliga miljöer i Ultra HD 4K-grafik med komplett RTX-support.