Outward: The Adventurer Bundle
Adventurer Bundle består av det kritikerrosade Outward samt expansionerna The Soroboreans och The Three Brothers! Outward Du är varken någon gud eller utvald. Vägen framför dig är kantad av faror. Outward är ett gripande rollspel med överlevnadsinslag som levererar en tillfredsställande utmaning även för erfarna spelare, både solo och i onlinesamarbete. The Soroboreans Expansionen tillför en ny falang och nya uppdrag som tar dig på ett helt nytt äventyr genom Aurai. Resan blir inte lätt, för ett nytt korruptionssystem kan ställa till det rejält för impulsiva äventyrare. Till din hjälp har du en ny vapentyp (stridshandskar), nya färdighetsträd (The Speedster och The Hex Mage) och ett förbättrat förtrollningssystem. The Three Brothers Du kommer att spela en viktig roll i Aurais historia: Hjälp till att bygga om det gamla flyktinglägret i Sirocco och ge det stackars folket där ett nytt hem, ett nytt Sirocco. Nya vapen, färdigheter och massvis med andra prylar som hjälper dig under din snåriga resa in i det okända. Portarna öppnas och vägen leder till ”Caldera”, ett nytt område i Outward-världen som väntar på dig med nya äventyr, faror och hemligheter att upptäcka!