Fallout 4: Game of the Year Edition (PC)
Fallout 4: Game of the Year Edition har vunnit mer än 200 ”Best Of”-utmärkelser och innehåller Bethesda Game Studios kritikerhyllade Fallout 4 plus alla sex officiella tillägg: Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop och Nuka-World! Som ensam överlevande från Vault 111 kan bara du återuppbygga Wasteland och bestämma dess öde i Fallout 4. Gå med någon av de fraktioner som kämpar om makten eller ge dig ut på egen hand – valet är ditt. Med S.P.E.C.I.A.L.-karaktärssystemet kan du vara vem du vill, från en soldat med Power Armor till en vältalig charmör, och utveckla din spelstil med hundratals förmåner. Upplev strider i första eller tredje person med Vault-Tec Assisted Targeting System, eller V.A.T.S., där du kan sikta på fiender för maximalt övertag (och filmiskt blodbad!) Samla in, uppgradera och bygg tusentals föremål med Fallout 4:s tillverkningssystem, inklusive vapen, rustningar och egna anpassade bosättningar. Välkommen hem.