Fishing: North Atlantic
Kommersiellt fiske på Nordatlanten! Upptäck kanadensiska Nova Scotias majestätiska värld och upplev havslivets enorma mångfald. Sök efter havets guld med uppgraderingsbara fiskebåtar och flera olika fiskeredskap allteftersom du avancerar i din fiskarkarriär. KOMMERSIELLT FISKE Uppföljaren till det populära simulatorspelet Fishing: Barents Sea låter dig åter igen bära kaptenshatten: Utforska Nova Scotias väldiga hav, pröva helt nya fiskemetoder och pröva på ett enormt utbud av olika båtar i högsta detalj Fishing: North Atlantic. JAGA OCH UTFORSKA Upptäck kanadensiska Nova Scotias majestätiska värld och upplev havslivets enorma mångfald. Utforska fiskezoner med uppgraderingsbara båtar och redskap när du avancerar i din fiskarkarriär. REALISTISK VÄRLD Precis som i vårt föregående spel Fishing Barents Sea, ger Fishing: North Atlantic dig en atmosfärisk och realistisk spelvärld baserad på verkliga kartor, båtar och fiskarter. Gör dig redo för nya vädersystem med uppgraderade atmosfäriska effekter, nordamerikanska fartyg och fisketekniker som harpuner, djuplina med boj samt hummerburar. Större båtar och bättre utrustning gör dina fiskefärdigheter bättre. FISKEFARTYG Fishing: North Atlantic har 27 skepp till ditt förfogande för alla sorters fiskestilar och fisketekniker, som t.ex. harpun för att fiska svärdfisk och tonfisk. Börja med harpunfiske och arbeta dig upp till djuplinor och fångst av snökrabba eller hummer. Sedan följer långline-, nät- och trålfiske. Har du vad som krävs för att klara den utmanande uppgiften? KARRIÄR Planera din fiskarkarriär för hela året: Våga dig ut i snö och regn när du är ute och letar efter de bästa fiskeplatserna. Men se till att du inte överskrider dina kvoter! Fiskens nya avancerade AI kräver att du använder GPS och ekolod för att följa dina bytes rörelser beroende på väder och säsong.