Sword & Fairy Inn 2
Driv en restaurang och ett värdshus där hjältar och deras forna fiender kan mötas i vänskap över tid och rum! Bekanta ansikten från Sword & Fairy-världen samlas för att driva ett värdshus tillsammans och leva i fred och harmoni i Sword & Fairy Inn 2, ett RPG-livssimspel i vardagsmiljö som kombinerar massor med spelmekanik i underbart söt chibi-stil! Sköt en familjerestaurang, res jorden runt för att hitta legendarisk köksutrustning, handla med specialmatvaror, odla grödor, spela minispel och mycket mer! Men framförallt måste du se till att dina kunder alltid är nöjda med din service, så att fler reser till byn och gör ditt värdshus till en blomstrande framgång. Som värdshusvärd har du möjlighet att tilldela varje spelkaraktär som du möter och rekryterar en specifik roll och i takt med att du avancerar lär du dig mer om var och en av dina medarbetare – om deras mål, personligheter, kompetenser och olika, ofta komiska, brister. En humoristisk och lättsam variant av Sword & Fairy World, som är bekant och nostalgisk för långvariga fans, men samtidigt hälsar nya spelare välkomna med öppna armar.