Cybarian: The Time Traveling Warrior
Hitta det uråldriga svärdet, res till framtiden och försök att leva tillräckligt länge för att skryta om det! Tecknad inspiration från gamla skolplattformar, Cybarian: The Time Travelling Warrior är en arkadtitel med Beat ‘em up-gameplay. Genom fyra nivåer måste spelarna ta kontroll över Cybarian, en krigare som hittar det uråldriga svärdet och förflyttas till en cyberpunk-framtid. Feature: * Snyggt animerad och skickligt realiserad pixelkonst i retrostil. * Episka bosstrider! * Utöka dina förmågor! * Explosiv och engagerande kamp! * Klassisk 2D-plattform * 3 svårighetsgrader (lätt, medel och svår)