Steelrising - Bastille Edition
Få den fullständiga upplevelsen med Bastille Edition, som inkluderar: - Steelrising – det fullständiga spelet - Expansionen Cagliostro's Secrets, som planeras att släppas i november och avslöjar de mörka hemligheterna bakom kungens mekaniska armé. Det inkluderar även massor av nytt bonusinnehåll: o Ett helt nytt område o Nya karaktärer o En ny fiendeklass och en ny boss o Ett nytt vapen och varianter av det o Det kosmetiska Caput Corvi-paketet, som inkluderar en komplett utstyrsel till Aegis Staden brinner och blöder medan den lider av galenskapen hos Ludvig XVI och hans våldsamma legioner av automata. Aegis, ett mekaniskt mästerverk skapat av ingenjören Vaucanson för att vara drottningens livvakt, måste rädda den franska revolutionen i detta utmanande action-RPG. UTMANANDE STRIDER MELLAN AUTOMATA Mot kungens mekaniska soldater krävs dödlig pricksäkerhet. Kombinera undanmanövrar, pareringar, hopp och förödande attacker för att slå dig genom Paris. Varje strid sätter dina nerver på prov och kräver otrolig disciplin, medan de gigantiska, besinningslösa maskinbossarna besegras med tålamod och skicklighet. AEGIS: EN KARAKTÄR MED OTROLIGA FÖRMÅGOR Skapa din en egen stil och uppgradera dina förmågor när du tar dig genom spelet. Du kan spela som en skoningslös krigare, en förrödande livvakt, en dödlig dansare eller en virtuos i elementens konster. Använd dig av en rad olika vapen och färdigheter för att ta dig an varje strid på ditt eget unika sätt. REVOLUTIONENS PARIS ÄR DIN LEKSTUGA Med kärror, änterhakar, hemliga passager, en detaljerad karta och andra metoder och redskap du hittar på vägen, kan du utforska en stad som genomgår sina mörkaste dagar. Din änterhake tillför en helt ny dimension i utforskandet och Paris vertikalitet. Tillsammans med din förmåga att kasta dig framåt ger den dig åtkomst till stadens hemligheter i flera olika nivåer som du kan utforska om och om igen. ÄNDRA HISTORIENS GÅNG Du är en av huvudkaraktärerna i en alternativ historia där Paris håller på att kvävas av en tyrannisk kung. Allierade och fiender med otydliga motiv kommer att korsa din väg, inklusive Marie Antoinette, Lafayette och Robespierre. Det är upp till dig att hugga en väg genom alla intriger och sätta stopp för en mans galenskap, så att den franska revolutionen lyckas.