The Flame in the Flood
En flodresa längs bakvattnen i ett postapokalyptiskt Amerika. Samla, skapa och håll dig undan från rovdjur av alla slag. The Flame in the Flood är skapat och utformat av teamen bakom BioShock, Halo, Guitar Hero och Rock Band-serien.