Arsene Lupin - Once A Thief
I det här gåtfulla äventyrsspelet dyker du ner i en fängslande resa som utforskar den ikoniska gentlemannatjuvens tidiga liv, kärlekshistorier och brott. Fördjupa dig i hans berömda berättelser och spela som både Lupin och detektiven Ganimard, hans outtröttliga antagonist. Du får unika perspektiv på legendariska historier som "Arsène Lupin blir gripen" och "Herlock Sholmes kommer för sent". UPPLEV LEGENDERNA Följ med Lupin och Leblanc till brasan när de återberättar ett urval av Lupins mest kända historier och upplev dem ur helt nya perspektiv. LUPINS KONSTNÄRLIGA VÄRLD Utforska vackra bokillustrationer som väckts till liv och träffa färgstarka karaktärer direkt ur Lupins berättelser när han återberättar sina egna eskapader med en känsla för dramatik. BEMÄSTRA KONSTEN ATT STJÄLA Utforska olika miljöer, lös pussel och klä dig i en mängd olika förklädnader när du tar dig an spännande kriminella äventyr, samtidigt som du ständigt strävar efter att överlista lagen och ligga ett steg före UNDERSÖK OCH DRA SLUTSATSER Se berättelserna ur ett nytt perspektiv när du lever dig in i Ganimards roll, söker efter bevis, förhör misstänkta, skapar tidslinjer och kopplar ihop punkterna för att förfölja och gripa din legendariska motståndare.