Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered
Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered är en trogen restaurering av denna klassiska first-person shooter som ursprungligen släpptes år 2000. Uppgraderad genom Nightdive Studios patenterade KEX Engine för spel på moderna spelenheter med HD-upplösning och bildhastighet. Det ansluter sig till Nightdive Studios och Universal Games populära Turok och Turok 2: Seeds of Evil remasters, avslutar trilogin. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered har ett uppgraderat spelupplägg, högupplösta strukturer, förbättrat ljus och moderniserade kontroller. AVSLUTA JAKTEN Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered är den första titeln från Nightdive Studios som remastras med hjälp av den senaste versionen KEX enging, som utnyttjar en förbättrad grafisk formgivare för att uppnå en högre nivå av visuell trohet över 3D-modeller, strukturer och grafiska effekter. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered Huvudfunktioner: - En remastrad version av klassikern från 2000, tillgänglig för första gången sedan sin ursprungliga utgåva. - Avancerade grafiska funktioner, inklusive kantutjämning, blomning, omgivande ocklusion, dynamiska skuggor och rörelseoskärpa. - Remastrad miljökonst, karaktärsmodeller och uppdaterade vapenmodeller.