Maggie the Magnet
Använd tyngdkraft och magnetism för att svinga dig runt i laboratoriet och lösa pussel! Vetenskapliga experiment är vad Maggie älskar mest av allt! Hon är en animerad magnet som när som helst kan stänga av och sätta på sina magnetiska krafter. När hon insåg sin potential för att göra vetenskapliga upptäckter öppnade hon sitt första labb, och nu är det bara en sak som hindrar henne från att ha kul och utforska sina förmågor. Hon måste få tag i någon som kan kontrollera experimenten! Tror du att du kan klara den uppgiften! Maggie the Magnet är ett fysikbaserat pusselspel där all spelmekanik är koncentrerad på en enda knapp. När knappen hålls ner aktiveras Maggies magnetism och får henne att flyga mot magnetspetsen (en stor metallplatta med fyra magneter). När knappen släpps kan Maggie utföra all slags luftakrobatik och hoppa över mellanrum med hjälp av gravitationen och fart. Hjälp Maggie att svinga sig runt i labbet och experimentera med den unika spellayouten som innehåller fler än 150 tuffa nivåer!