Hotel Transylvania: Scary-Tale Adventures
Utforska klassiska sagovärldar med dina favoritkaraktärer från Sony Pictures Animations filmer i Hotel Transylvania: Scary-Tale Adventures! Spela som Drac och Mavis och utforska unika kusliga världar, däribland Rödluvan, Kejsarens nya kläder och Ali Baba och de fyrtio rövarna. Spring, flyg och hoppa dig fram genom de här spöktakulära sagorna och överlista de skräckinjagande fienderna och förrädiska pusslen. Längs vägen får du möta klassiska HOTEL TRANSYLVANIA-karaktärer som Johnny, Murray, Wayne och många fler, som leder dig till spännande uppdrag och kluriga utmaningar, samt mängder av samlarföremål. Mycket står på spel, men Drac och Mavis tror på dig! Spöktakulära sagor Dyk in i kusliga varianter av klassiska sagor! Bli Röd-Mavis och se upp för stora stygga Wayne. Samla värdefulla skatter åt tjuvarnas konung för att komma in i skattgrottan och lös pussel för att öppna tempelruinen och hitta kejsar Blobbys nya kläder! Upptäck nya platser Upptäck unika världar fulla av utmaningar lika kluriga som att hitta Griffin, den osynliga mannen – vänta nu, det är ju faktiskt en av utmaningarna! Hitta gömda samlarföremål, förhäxade medaljonger och massvis med mynt att handla i butiken med. Avslöja alla sagornas hemligheter för att få smarrigare belöningar än en riktigt läskig läsk! Bemästra dina krafter Få kraftfulla nya vampyrförmågor genom att besegra varelserna som hemsöker de olika kapitlen, och visa bossarna vem som är boss på riktigt! Stärk Drac och Mavis med superstyrka, lamslagningskrafter, superhopp och mer därtill.