Street Outlaws: The List
Spänn fast säkerhetsbältet och ta dig en tur genom Amerikas street racing-värld i STREET OUTLAWS: The List! Alla fordon, från den specialanpassade street roden till racer-farmarbilen, och deras förare, har en sak gemensamt: de är fartgalna. Om du inte är med på “Listan,” är du ingenting. På “Listan” hittar du de 10 snabbaste street racing-bilarna i Oklahoma City, och de är de bästa av de bästa. De här killarna gör inte bara vad som helst – VAD SOM HELST – för att komma med på listan, de kommer även att göra vad som krävs för att hålla sig kvar.