Battle Stations Blockade
Ladda kanontornen och rikta dem mot fienden som kapten på en kanonbåt i lömska farvatten! Ta kommando över en kanonbåt på ett brådskande uppdrag att förhindra att stulna militära uppgifter hamnar i fel händer och oskadliggöra fiendens avancerade vapensystem! Battle Stations Blockade är ett intensivt rail shooter i 3D med voxelgrafik. Få dina order och ge dig ut på förrädiska vatten i ditt slagskepp där du styr två kanontorn, skjuter ner flygplan, spränger båtar och slagskepp, röjer minor, eliminerar fallskärmsjägare och mycket mer. Men övervaka fartygets kondition noga! Varje kanontorn har en skademätare som måste fyllas på genom att oskadliggöra mål, annars kommer uppdraget att gå i stöpet. Klara uppdragen för att avancera och låsa upp bättre vapen till dina kanontorn så att du kan sikta på ännu högre poäng. Bemanna bägge kanontornen och spela solo eller i lag med en kompis eller i ett lokalt co-op!