Quintus and the Absent Truth
Ge dig ut på ett skräckäventyr i rollen som en man och hans mus! Alan Shaws dotter har försvunnit och den ende som kan hjälpa honom hitta henne är en mus vid namn Quintus. Följ med det udda paret på deras jakt efter svar och använd deras storleksskillnad till din fördel. Quintus and the Absent Truth är ett äventyrsspel på skräcktema som berättas ur förstapersonsperspektiv. De pussel och problem som Alan och Quintus stöter på kräver att du först räknar ut vilken av karaktärerna som kan lösa uppgiften. Kräver uppgiften Alans längd för att nå knappar, strömbrytare och föremål som Quintus inte kan nå, eller är ett hål för litet för att Alan ska kunna ta sig igenom det? Bara genom att samarbeta kan de hitta sanningen de söker.