Merek's Market
Merek's Market är en kaotiskt hantverkar-spel där du driver en butik under medeltiden. Vi har alla varit äventyrare som kastat påsar med guld för att köpa svärd och sköldar, men hur är det med de fattiga själarna som driver butikerna? Konstiga kunder? Ja. Över de bästa utmaningarna för hantverk? Givetvis! En butikskatt? Absolut! Ta ägande av Merek's Market där du prutar, gör byteshandel och hantverkar dig igenom en komisk enspelarkampanj eller samarbeta med vänner för att leverera åt hela staden. Hantverk - har du skicklighet och hantverk att göra vackra hantverksföremål? Inte Merek heller men ett par objekt på ett hantverksbord och några slag med en hammare verkar ge anständiga resultat. Pruta - förhandla dig skickligt till stora vinster. Oetisk sidoanteckning, rikare folk kommer att betala genom näsan för någon produkt. Gör vad du vill med den informationen. Bossar - Ta fighten med absurda bossar och hantverka anpassade objekt åt dem. Om du inte kan hantera det, försök åtminstone ditt bästa för att hålla din butik intakt. 4 spelare lokalt co-op - Kan du inte bjuda in dina vänner? Du kan spela med dina föräldrar som definitivt snabbt kommer att förstå kontrollerna och vara användbara lagkamrater. - Är gnistan borta? Spara er relation med lite kvalitetstid tillsammans. - Kämpar du med de mest grundläggande av videospel? Få det att se ut som att du gör något användbart medan dina 3 vänner bär dig.