Ha ännu mer simuleringskraft i dina händer med Train Sim World 4 Deluxe Edition! Kör det mest kända loket i världen, Flying Scotsman, som firar sitt 100-årsjubileum – ge dig ut på särskilda tjänster för att fira dess arv. Kör in i Tyskland och utforska Dresdens räls med den ikoniska Vectron i Railpool-färgen! Detta nya lok visar upp ett djärvt utseende på ytterligare tunga godstjänster. Deluxe Edition innehåller alla 3 rutter från Standard Edition, samt Flying Scotsman, Nahverkehr Dresden - Riesa och Railpool BR 193 Vectron. STRÖVA FRITT! Välj vilket tåg du vill och kör det var du vill – du har kontroll över hur du kör rutter på ditt sött. Ta ett foto och skapa minnen med FOTOLÄGE och GALLERI. Var kreativ med den uppgraderade SCENARIOPLANERARE och FÄRGDESIGNER. Dela ditt hårda arbete med andra spelare via SKAPARKLUBBEN.