Football, Tactics & Glory
Football, Tactics & Glory är ett strategiskt fotbollsspel. Football, Tactics & Glory är ett helt unikt spel inom fotbollsgenren, och här finns något för alla och inte bara för de som kan allt om fotbollsförvaltning. Spelet hoppar över de trista delarna av förvaltningen - alla miljoner tabeller, siffror, rutiner och mikroförvaltning. Men det är omfattande nog att hålla spelare fastnålade i hundratals timmar. Om du gillar turordningsbaserade spel med strategi eller tycoonspel, då kommer du att älska Football, Tactics & Glory.