The Prisoner of the Night
Vägled en flicka genom en surrealistisk och mardrömslik värld höljd i mörker i ett klassisk plattformsspel! Nartide är en flicka som bodde med sina föräldrar i ett stort hus tills den dag hon inte lydde sin mors råd och somnade utan ett täcke som skydd. Den natten trängde den kalla nattvinden, Cruvinia, in genom fönstret och tog Nartide till fånga. Fången i evigt nattmörker måste Nartide nu hitta ljuset i sitt liv för att kunna hitta vägen hem. The Prisoner of the Night är en mardrömslik, sidskrollande actionplattformare i 2.5D där den söta flickan Nartide måste överleva fruktansvärda monster och fällor under sitt livs längsta och mest skrämmande natt. Vägled lilla Nartide genom 159 vansinniga och fasansfulla nivåer där varje steg kan leda till en plågsam död!