Journey To The Savage Planet: Employee Of The Month
Den slutliga utgåvan av det hysteriskt roliga förstapersonsäventyret Journey to the Savage Planet! Fullt optimerad för ny maskinvara, med en kvick bildfrekvens på 60 bilder per sekund, inklusive alla patcher, allt saftigt nedladdningsbart innehåll och några nya filmsekvenser att titta igenom. Du har skickats till en avlägsen främmande planet av din halvkompetenta arbetsgivare, Kindred Aerospace, med avsikt att hitta ett nytt hem för mänskligheten! Men världen som väntar dig är fylld av utmaningar, humor och överraskningar, och tyvärr glömde Kindred bort att förse dig med den utrustning du behöver, vilket innebär att du måste hitta den och bygga den på egen hand. Spela ensam eller i samarbetsläge för två spelare medan du utforskar en vacker och överraskande utomjordisk värld för att lösa planetens djupaste mysterium innan du bestämmer om du ska åka tillbaka till Jorden eller inte! Fyra unika biom, var och en med en egen flora och fauna att utforska. Dussintals knasiga varelser att hitta, katalogisera och fotografera. Genom en uppsjö av verktyg, vapen och kastföremål tar du dig an utmaningarna på det sätt du själv vill! Jetstövlar! En änterhake! Syragranater! Och mer! Det blir skratt, hurrarop, hemligheter avslöjade, och du kan göra allt det med din bästa vän!