Wildshade: Unicorn Champions
Gå över mållinjen ridandes på en enhörning! Wildshade: Unicorn Champions är ett racingspel för hela familjen där man sveps iväg till en magisk och färggrann värld. Vinn alla turneringar för att låsa upp de sällsyntaste riddjuren, avla dem för att skapa dina drömmars mästare och bli den bästa ryttaren i fantasyvärlden Wildshade. Inkluderar: – Galoppera i höga hastigheter, hoppa skickligt över hinder och använd dina magiska krafter för att ta dig förbi motståndarna. – Få ny utrustning genom att vinna lopp och ge dina riddjur vackra sadlar, träns och sadelfiltar. – Lås upp 50 enhörningar och magiska hästar med olika typer av päls och manar, och avla dem sedan för att skapa dina drömmars mästare utifrån hundratals möjliga kombinationer. – Spela med familj och vänner med det lokala flerspelarläget för upp till fyra spelare. – Utforska 40 fantastiska banor och vinn alla turneringar för att bli den bästa hästryttaren i världen Wildshade!