Streets of Rogue: Character Pack Edition
Streets of Rogue: Character Pack Edition inkluderar både Streets of Rogue och Character Pack DLC. - Streets of Rogue är ett rogue-lite om spelarens val, frihet och anarkistisk underhållning. Spelet hämtar inspiration från andra snabba top-down-rogue-lites och lägger till fri form, experimentdrivna och framväxande gameplay-element från uppslukande sims och RPGs. - Streets of Rogue Character Pack lägger till sex nya spelbara karaktärer, var och en med egna unika förmågor och Big Quests.