Freshly Frosted
Pusselperfektion Ett dussintal roliga munkpyssel väntar dig, det är 144 pussel för att tillfredsställa dina speciella förbryllande passioner. För att hetsa och glädja finns det mekanik i överflöd; från splitters till pushers, fusioner och cloners, randomizers, teleporters och mer! Delikata donuts Vilken är din favoritmunk? Söt och spritsad... en glad geléfylld... kanske en underbar med sirap? Vad sägs om en formad som en pumpa, en snöflinga eller en stjärna! Upptäck många nyckfulla former när du utforskar en söt himmel med bakverksmöjligheter. Uppfriskande avkoppling Vänlig uppmuntran guidar dig genom varje pussel med en berättelse fokuserad på positivitet. Söt tillfredsställelse Med trevliga pasteller och fascinerande maskiner kommer de tillfredsställande scenerna att fånga dina ögon och hypnotisera! Var och en av ett dussin munkarlådor har sin egen lockande smak; en smak av höst, en klunk av sommar, en viskning av vinter. Dagar i solen. Nätter under månen. Och varje värld med sin egen speciella låt. Vaggvisorna i dessa pastellhimmel är alla unika och var och en når sin topp när du hittar din väg och sätter din fabrik att spela!