Warhammer 40,000: Boltgun - Forges of Corruption Edition (Windows)
Warhammer 40,000: Boltgun - Forges of Corruption Edition är det mest kompletta sättet att uppleva den ultimata Warhammer 40,000-homagen till retroskjutare, och inkluderar grundspelet såväl som dess Forges of Corruption-DLC. Ladda din boltgun och kasta dig huvudstupa ut på slagfältet! Upplev en perfekt blandning av Warhammer 40,000, klassiskt och frenetiskt FPS-gameplay och den stilrena grafiken hos dina favoritskjutare från 90-talet. Spela som en stridshärdad space marine på ett farligt uppdrag som spänner över hela galaxen, där den slåss mot Chaos-korrumperade space marines och Chaos-demoner. I fantastisk boomer shooter-stil får du släppa lös dina förödande vapen medan du pangar dig genom en explosion av sprites, pixlar och blod. Spring, hoppa och rusa genom gigantiska banor för att skjuta, slita sönder och hugga galaxens värsta kättare!