Dr. Frank's Build a Boyfriend
Efter att ha blivit utsparkad från både sitt doktorandprogram (växtvetenskap) och läkarskolan (patologi) hade dr Frank i stort sett bestämt sig för ett liv i enskildhet och att ägna sig åt forskning. I alla fall tills en stilig främling knackade på hans dörr och tog honom med storm. Dominik verkade vara den perfekta pojkvännen – uppmärksam, omtänksam och intresserad av dr Franks arbete. Efter tre månader av regnbågsfärgat förhållande sticker Dominik med dr Franks livslånga forskning om återupplivning för att presentera den vid den årliga, prestigefyllda konferensen vid Hindenberg universitet i sitt eget namn. Dr Frank kommer inte bara att överglänsa Dominiks presentation genom att presentera världens första artificiella livsform, utan dr Frank kommer även att göra denna livsform till världens hetaste och vackraste pojkvän. Dr. Frank’s Build-A-Boyfriend är en visuell roman och komedi om killars kärlek blandad med peka-och-klicka-äventyrselement. Innehåll: – Visuell roman på över 20 000 ord. – Bygg din egen skräddarsydda ”pojkvän”. – Hitta kläder till ditt monster. – Flera avgörande vägar och slut.