A Castle Full of Cats
A Castle Full of Cats är ett gömda föremål-spel med metroidvania-upplägg: alternativa vägar, nycklar att hitta, mystiska NPC:er… och mer därtill! Fofiño har inte varit sig själv sedan han drabbades av en ondskefull förbannelse… Han har förvandlat alla katter i slottet till mörka (men söta) varelser! Nu är det bara calicokatten Lily som kan rädda sin själsfrände och häva den ondskefulla förtrollningen! Över 500 katter att hitta Över 100 katter som är ännu svårare att hitta! Över 20 unika rum att söka igenom …hemligheter!