Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Succérollspelet är tillbaka! Från bästsäljande författaren R.A. Salvatore, Todd McFarlane (skaparen av Spawn) och Ken Rolston (chefsdesigner på Elder Scrolls IV: Oblivion) kommer Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning. Njut av otrolig grafik, slipad spelmekanik och djupa rollspelsstrider i denna storslagna remaster. ---------- Upptäck Amalurs hemligheter, från den livliga staden Rathir till Dalentarths mäktiga vidder och Brigand Hall Caverns otäcka hålor. Rädda en krigshärjad värld och värna om nyckeln till evigt liv som den första kämpen att någonsin slå sig loss från dödens kalla grepp.