Roxy Raccoon's Pinball Panic
Bemästra flippernivåer i arenastil för att rädda dagen och bryta häxans onda förbannelse! När en maktgalen, egoistisk häxa sprider sin mörka magi över landet, är det upp till en tvättbjörn att stoppa henne! Spela som den äventyrliga ungen Roxy, när hon rullar genom nio unika världar i story mode för att förhoppningsvis sätta stopp för häxans onda planer! Roxy Racoon's Pinball Panic är ett återberättande av det ursprungliga tredimensionella plattformsspelet, denna gång i ett energiskt och unikt flipperspelsformat. Bryt häxans onda förbannelse och övervinn hennes många utmaningar i många olika flipperspel, från arenor med teman baserade på parker och stadsgator, till kasinon och mer! Lås upp kosmetiska föremål för att anpassa din karaktär för att uttrycka din vinnarstil och bevisa en gång för alla att du är den sanna mästaren i flipperspel!