CyberHeroes Arena DX
CyberHeroes Arena är en mecha-baserad auto battler i roguelite-stil med massor av kul! Välj din robot, skapa din egen modell och förstör alla cybermonster för att överleva. Rör på dig för att undvika fienden medan du skjuter automatiskt. Tjäna in pengar för att köpa färdigheter och föremål. Klara uppdrag för att låsa upp alla spelbara robotar. Försök överleva alla 18 vågor för att vinna. Det finns totalt sju olika robotar, var och en med sina unika attribut som gör varje spelomgång annorlunda och unik. Ta dig an massor av fiender. Överlev genom att köpa olika färdigheter och föremål med specialeffekter som förintar dina motståndare! Om spelet: * Automatiskt stridssystem. * Fler än 40 färdigheter. (Himmelskanon, infekterat regn, sövande bomb och mycket mer) * Specialeffektsfärdigheter. (Förlamning, brännskada, bromsning, gift) * Över 100 föremål för att skapa din egen modell. * Överelev vågor som varar från 15 till 90 sekunder.