Formula Bit Racing DX
Med det snabba och spännande spelandet som genren är känd för, fångar Formula Bit Racing DX essensen av de gamla skolans racingspel med skarpa lågpolyvisuella bilder, retrosoundtrack och höghastighetsaction. Starta dina motorer och förbered dig för det galnaste och mest beroendeframkallande racingspelet någonsin. Snabbt racingspel med en fräsch tolkning av gamla skolans racingspel.