Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning
”Beräkna din väg genom zombie-apokalypsen: Början” är första delen av det episodiska äventyrsspelet som utspelar sig i ett antropomorfistiskt djursamhälle. Hjälp Hank & Larry att hitta mat och byte för att kunna överleva gatans hårda och zombie-fyllda värld genom att övertala andra djur att göra jobbet åt dig! Använd Hanks talanger som försäljare för att övertyga andra karaktärer att hjälpa dig leta efter byte! Innehåller helt ljudsatt dialog. Upplev en rolig historia med zombie-tema och vuxna skämt. Innehåller: * Använd övertalning för att övertyga djur att leta igenom skräp och sopor åt dig och dela på bytet. * Guida din sop-letande asätare genom högrisk-situationer. * Använd dig av byteshandel för att få ut högsta värdet. * Om du gillar att leva farligt kan du spela om föremål. * Lär dig ett och annat om att influera andra. * Överlev zombie-apokalypsen utan att jobba alltför mycket.