Akatsuki: Lord of the Dawn
Skapa din stridstrupp, bygg anläggningar och planera för att återta kungariket från kaos! Akatsuki: Lord of the Dawn är ett strategiskt RPG i realtid där du bygger dina egna trupper från en stor grupp karaktärer och använder olika militära tekniker för att besegra dina fiender, allt presenterat i flytande animerad retro pixelstil! Välj mellan 48 olika konvojkaraktärer för din trupp och använd 10 unika formationer för att leda dina styrkor till seger. Skapa anläggningar för jordbruk, fiske, skogsbruk och mycket annat för att återuppbygga landet. Samla värdefulla resurser för att skapa kraftfulla vapen och rustningar för att stärka dina trupper. Dina konvojkaraktärer slåss automatiskt under strid. Genom att höja deras nivåer och ge dem kraftfull utrustning kan du stapla korten till din fördel, och genom att forska i underklasser på hög nivå och uppgradera klasserna kan du stärka dem ytterligare. Kommer du att lämna striden som segrare, eller slinker segern från ditt grepp?