The Walking Vegetables: Radical Edition
Världen anfalls av grönsaker som blivit onda tack vare vedervärdiga rymdvarelser! Det är upp till dig och ta till vapen och försvara planeten. Köp vapen, förbättra dina färdigheter och dra från stad till stad för att slå ut vågor av onda grönsaksmonster. Men var på din vakt! Episka bossar väntar på att få krossa dig i städerna! Anta utmaningen på egen hand eller med en kompis i lokalt kooperativt spel. Vad du än gör så rädda oss!