Battle Chasers: Nightwar
Battle Chasers: Nightwar är ett RPG inspirerat av det bästa inom genren på konsol, med djupa turbaserade strider i dungeons presenterat i klassiskt JRPG-format, och en rik berättelse som drivs fram av att man utforskar världen.