Totally Spies! - Cyber Mission
Är du redo för en helt spionastisk utmaning? Det är dags att göra världen säker igen! Den briljanta trion från Beverly Hills – Sam, Clover och Alex – är tillbaka och de är redo att lysa upp Singapores livliga gator med sina spionfärdigheter! Ge dig ut på ett actionfyllt äventyr från de myllrande gatorna till Aiya University samtidigt som du utforskar stadens alla futuristiska platser. Men spänn fast dig! Samtidigt som spionerna börjar komma till rätta med sina nya liv dyker det upp ett mystiskt kaosspridande hot, och det sprider sitt inflytande genom att väva in sin närvaro i stadens gator. Med WOOHP i högsta beredskap är det dags för våra favoritspioner att rycka in! Kliv in i det ikoniska teamets skor och gör dig redo för rafflande uppdrag med tidlösa, trendiga prylar! Ta dig an nya skurkar, jobba med falsk identitet och neutralisera hotet som vilar över staden. Det är bara du som kan rädda världen! Hemlig utforskning: Ta dig tid att utforska staden och dess olika platser. Från hamnen till Bubble Spy Café och de berömda trädgårdarna vid bukten kan du upptäcka mängder av viktiga samlarobjekt för dina uppdrag! Men kom ihåg – var du än är vet du aldrig när du kommer att bli woohpad ... Totalt incognito: Bemästra infiltrationskonsten genom att lösa gåtor, samla föremål och inte sticka ut för att undvika att bli upptäckt! Uppdragets framgång står på spel. Stilrena prylar: Rädda Singapore med stil med en rad olika högteknologiska prylar. Från det ikoniska kompudret till det smarta laserläppstiftet – varje pryl har sin egen användning för att interagera med din omgivning, överlista fiender och övervinna hinder på din väg. Styrka i enighet: Förkroppsliga din favoritspion och gå samman i lokalt flerspelarläge för upp till 3 spelare! Varje spion har unika styrkor och specialprylar, och samarbete är nyckeln till att klara av utmaningarna och ta sig vidare i uppdragen. Precis som i serien: Upplev ett äventyr precis som om du var med i ett avsnitt av ”Totally Spies!” Fördjupa dig i en originalberättelse som utspelar sig i den nya säsong 7 och återförenas med alla dina favoritfigurer.