ZombFarm
Ägna dig åt belönande livssimuleringselement och jordbruksminispel medan du undviker de odöda som strövar omkring i den närliggande skogen! Grattis, du har blivit anlitad för att arbeta på en gård! Ljusa dagar fyllda med hederligt och givande arbete ligger framför dig. När du jobbar dig igenom veckan utfodrar du boskap och ger dem vatten, rengör hunden och hästarna, plockar fästingar från fåren, planterar nya grödor, mjölkar korna, fiskar och mycket mer! Varje aktivitet har ett minispel som gör ditt arbete på gården varierat och engagerande… Men något står inte rätt till. Att samla värdefulla resurser i den närliggande skogen medför sina egna unika faror, eftersom zombier strövar omkring i skogen och de kommer att ta varje tillfälle i akt att göra dig till deras nästa måltid! ZombFarm är en livssimulering med en odöd twist, presenterat i en top-down pixelkonststil. Kan du lyckas driva gården framåt och göra den till en blomstrande framgång samtidigt som du trotsar zombiehotet i den mörka skogen?