High-Speed Bundle
Det onda Nanobyte-viruset är ute, det är över för gaming... Det är dags att iklä dig dina power gloves och rädda dina HoPiKo-bröder! HoPiKo är ett intensivt plattformsspel i hög hastighet där du har i uppdrag att rädda gaming. Hoppa från plattform till plattform för att undgå döden, utnyttja genvägar och kämpa dig igenom 100-tals handgjorda nivåer som alla kastas in i en minirunda om 5 banor som utformats för att bryta ner dig! Tävla om att bli snabbast i världen med tidsbaserade poäng, maxtid för olika nivåer och insamlingsbara retrokonsoler som öppnar upp unika bonusrundor. Sublevel Zero – Redux är en rogue-liknande förstapersonsskjutare med sex graders rörelsefrihet som utspelar sig i ett universum där verkligheten håller på att falla samman. Ta kontroll över en ensam stridshelikopterpilot vars uppdrag är att plundra och bygga upp uråldrig teknik. Ta dig ned i en enorm underjordisk anläggning, där du kämpar dig igenom miljöer med procedurgenererad tyngdlöshet för att ta tillbaka tekniken som du och din klan behöver för att överleva.