Park Beyond Visioneer Edition
Visioneer Edition innehåller det fullständiga spelet, Park Beyond: Annual Pass samt Coaster Car Bonus och Zombeyond Impossification Set. I Park Beyond kan du skapa dina drömmars park utan att hållas tillbaka av gravitationen! Spela som en nyanställd visionär arkitekt på ett kämpande företag och skapa fantastiska temaparker. Du kan skapa de åkattraktioner du alltid har drömt om, men som inte kan finnas i verkligheten. Samarbeta med parkens entusiastiske veteran Phil, den stränga, men vänliga direktören Izzy och en rad andra färgstarka och passionerade karaktärer, för att skapa ett framgångsrikt och lönsamt parkföretag. De användarvänliga kontrollerna och ett handlingsdrivet kampanjläge lär dig grunderna i att sköta en nöjespark och skapa allt vildare åkattraktioner och modulära berg- och dalbanor. Framgångarna hänger på din kreativitet!