Seeds of Resilience
Bygg en by på en öde ö och förbered dig på skoningslösa naturkatastrofer! Lär dig använda rätt saker, förstå naturens mönster, och använd medeltida konstruktioner och hantverkstekniker i detta turordningsbaserade ledningsspel. Bygg din civilisation steg för steg: Med alltifrån stenyxor och hyddor av kvistar, till vattenhjulsdrivna verkstäder! Komplett med realistiska tekniker och konstruktioner.