Ape Out
Ape Out är ett galet intensivt och färgglatt krossa allt-spel om primal flykt, rytmiskt våld och frenetisk jazz. Bygg upp en nästan ostoppbar rörelsekraft och använd dina tillfångatagare som både vapen och sköldar för att krossa alla i din procedurskapade väg mot friheten.