Play Something Different Vol. 1
Vidga dina spelvyer med en trio unika upplevelser. Det här paketet innehåller Golem Gates, Spectrum och Verlet Swing. Golem Gates: Åkalla arméer och kriga mot övernaturliga krafter i det här postapokalyptiska scifi-spelet som blandar action-strategi och kortstrider där du kan spela ensam, med eller mot andra spelare. Spectrum: Hoppa, dyk och kom in i flödet för att ta dig fram i en abstrakt värld av föränderliga former och klara färger. Försjunk i en djup zenupplevelse i det här plattformsspelet. Verlet Swing: Fartfylld svingaction. Segla och sväva genom märkliga landskap av koifiskar, pizzabitar och andra bisarra hinder. Greppa din änterhake och ge dig in i surrealistiska feberdrömmar.