Brotherhood United
Run n' gun-spel där du räddar dina vänner, men glöm inte biran! När en stridskamrat blir tillfångatagen är det upp till resten av vapenbröderna att plocka upp sina vapen och ge fiendearmén vad den tål! I det här pixlade och actionfyllda plattformsspelet ska du springa, hoppa, skjuta, ducka och rulla för att undvika fiendeeld och ta dig igenom fiendens linjer för att rädda din kumpan. Anpassa ditt utseende genom att välja hår, glasögon, kläder, hjälm och hudton för att se så bra ut som möjligt medan du spränger grejer i luften! Använd alla vapen och granater som finns till ditt förfogande och säkerställ att ingen vapenbroder lämnas i sticket.