G.I. Joe: Operation Blackout - Digital Deluxe
G.I. Joe och Cobra är tillbaka! G.I. Joe: Operation Blackout är en lagbaserad tredjepersons skjutarspel där du spelar din favoritkaraktär från Team G.I. Joe och Team Cobra. Upplev action från bägge sidor då du hjälper G.I. Joe att återställa ordningen och led Cobra att uppnå målet att dominera världen. Fortsätt kampen med alla nya karaktärer och vapen-skins och få exklusiv tillgång till grafiken och musiken från spelet! G.I. JOE VS COBRA – Spela med 12 av dina favoritkaraktärer från bägge sidor inklusive Snake Eyes, Duke, Roadblock, Storm Shadow, Cobra Commander, Destro och fler med PvP för 4 spelare och över 17 episka historieuppdrag. Inkluderar röstskådespel för över 20 ikoniska karaktärer i G.I. Joe -universumet. STRIDSVERKTYG – Kämpa för din sida med 18 grymma vapen, 36 vapenskinn, 12 alternativa karaktärsskinn och en serie unikt förödande ultimata förmågor. LEGENDARISK FRANCHISE – Ta kontroll över G.I. Joes Persuader och Cobras H.I.S.S-stridsvagnar i din strid över klassiska ställen som USS-flagg och Cobra huvudkvarter. CO-OP och PVP MULTIPLAYER – Spela med en vän i lokal co-op, eller tävla i lokala matcher med PvP för fyra spelare i fyra multiplayer-lägen: Capture the Flag, Assault, King of The Hill, och Deathmatch Arena Digital Deluxe Edition inkluderar: Classic Duke & Classic Cobra Commander karaktärspack – Två nya karaktärsskins baserat på den ikoniska tecknade serien från 80-talet! Stridsutrustning: G.I. Joe och Cobra vapenpack – inkluderar 12 nya vapen-skins i Cobra guld och G.I. Joe krom. Exklusiv digital album – Se den aldrig tidigare sedda konsten som användes för att skapa spelet. Digital soundtrack – Kompletta låtar från spelet plus bonusspår från 80-talsserien.