Ghost Files: The Face of Guilt (Xbox Version)
"Invånarna i Boston är chockade av den senaste tidens mystiska mord och du får uppdraget att ta fast den skyldige så fort som möjligt. Som polisdetektiven Emily Meyer har du ansvar att lösa fallet om den mystiska ”The Guilty Man”. Med hjälp av polistekniker följer du i den misstänkta mannens spår samtidigt som du löser gåtor och samlar fingeravtryck samt olika prover från brottsplatser. När din utredning oväntat leder till en plats mellan liv och död ställs du inför ditt livs största utmaning. Kommer dina färdigheter som detektiv att räcka för att överleva i livet efter detta? Kan du lösa fallet? Utmana dig själv i en värld full av spöken, mörka gåtor, lås och mysterier. Ta hjälp av en synsk person för att hitta tillbaka till världen och lös fallet med seriemördaren."