Ikkarus and the Prince of Sin
Visa vad du går för som byns hjälte genom att återuppbygga värdshuset, ta dig an uppdrag och upptäcka romantik längs vägen! Ikkarus and the Prince of Sin är ett fantasyäventyr med yaoi-tema i en visuell roman där du kan sköta din dagliga rutin, resa genom landet, acceptera sidouppdrag, undersöka 3 möjliga romansalternativ, upptäcka 6 unika slut och låsa upp unika CG-scener under resans gång. Upplevelsen kan anpassas ytterligare genom att välja mellan olika svårighetsgrader som fokuserar på berättelse eller spelutmaning!