The Land Beneath Us
The Land Beneath Us är en omgångsbaserad roguelite. Använd kraftfulla kombinationsförmågor och eleganta vapen för att slå dig fram i undervärlden som kallas Annwn. Njut av kluriga dynamiska strider och upptäck den här mytologiska världens mysterier. SLÅ DIG FRAM I UNDERVÄRLDEN! Den ultimata själaskördaren har tagits fram av Skaparen i syfte att samla själar. Beväpnad med själteknik är det upp till dig att söka upprättelse. Utforska en undervärld full av karaktärer att lära känna, bedriva byteshandel med eller konfrontera. Lär dig av deras berättelser för att skapa din egen unika väg. BEMÄSTRA KOMBOATTACKER! Besegra fienderna med kraftfulla förmågor och utför anpassningsbara komboattacker. Planera strategiskt för att maximera striderna mot varelserna och ta dig igenom de korta och actionspäckade banorna! VARIERAD ARSENAL Använd många olika vapen, däribland blodyxor, longinuslansar och laserpistoler. Utrusta dig med flera vapen för att kunna ha en dynamisk resa genom undervärlden. OMSPELNINGSFAKTOR Förbättra attribut och färdigheter genom att samla själar från besegrade fiender när du utforskar de olika världarna. Gillar du närstrider? Stärk ditt vapenförmågeträd. Föredrar du att vara mer strategisk? Lås upp starka komboförmågor så att du kan träffa fiender på avstånd.